Atalak
Udal buletina- Boletín digital

LEMOAKO UMEEN KONTSEILUAREN IKASTURTE AMAIERA – FIN DE CURSO DEL CONSEJO DE LA INFANCIA

[eus]

Lemoako Umeen Kontseiluak ekainaren 9an egin zuen ikasturteko azken bilera, eta horrekin amaiera eman zion hainbat hilabetez luzatu den lanari, hausnarketari eta proposamenen garapenari. Ikasturte osoan zehar, taldeak aldian-aldian egin ditu bilerak alkatearekin, herriaren orainari eta etorkizunari buruzko ideiak, kezkak eta ekarpenak partekatzeko.

Umeen Kontseilua udalerriko haurrek parte hartzeko duten espazioa da. Bertan, neska-mutilek beren ikuspegia ematen dute Lemoari buruz, eta herriaren hobekuntzan laguntzeko proposamenak lantzen dituzte. Topaketa horiek haurren ahotsa udalerriko hausnarketa eta eraikuntza kolektiboan txertatzeko aukera eskaintzen dute.

Ikasturte honetan zehar, Moha, Aaron, Magali, Nile, Haizea, Kepa, Ayesha, June, Danel, Brianna eta Matxinek beren iritziak, ideiak eta proposamenak partekatu dituzte, Lemoa hobe baten eraikuntzan aktiboki parte hartuz.

Ikasturtearen amaierarekin batera, Udalak eskerrak eman nahi dizkie parte hartu duten haur guztiei erakutsitako konpromisoagatik, ilusioagatik eta dedikazioagatik. Era berean, Peru eta Aideeren laguntza eta inplikazioa ere nabarmendu nahi ditu, prozesu osoan zehar taldeari lagundu baitiote, haien ideiak garatzen eta eguneroko errealitateari begiratzeko modu berriak irudikatzen.


[es]

El Consejo de la Infancia de Lemoa celebró el pasado 9 de junio su última reunión del curso, poniendo fin a varios meses de trabajo, reflexión y elaboración de propuestas. A lo largo del año, el grupo se ha reunido periódicamente con la alcaldesa para compartir ideas, inquietudes y aportaciones sobre el presente y el futuro del municipio.

El Consejo de la Infancia es un espacio de participación en el que las niñas y niños de Lemoa pueden expresar su visión sobre el pueblo y trabajar propuestas orientadas a su mejora. Estos encuentros permiten incorporar la mirada de la infancia a la reflexión y construcción colectiva del municipio.

Durante este curso, Moha, Aaron, Magali, Nile, Haizea, Kepa, Ayesha, June, Danel, Brianna y Matxin han compartido sus opiniones, ideas y propuestas, contribuyendo activamente a la construcción de un Lemoa mejor para todas y todos.

Con la finalización del curso, el Ayuntamiento quiere agradecer a todas las niñas y niños participantes su compromiso, ilusión y dedicación. Asimismo, destaca la labor y el acompañamiento de Peru y Aidee durante todo el proceso, apoyando al grupo en el desarrollo de sus ideas y en la construcción de nuevas miradas sobre la realidad cotidiana.